sestdiena, 2009. gada 25. jūlijs

Jaunākās ziņas

Sveiki, esmu saņēmies un patiecoties ķīniešu internetistu labvēlībai šodien varu savā blogā brīvi rīkoties tad nu izlēmu nedaudz pastāstīt kas ar mani ir noticis, kā jūtos un kādi plānu tuvākajai nākotnei.

Vasaras brīvlaiks tuvojas beigām un tā konkrēti nezinu, jo no dažādiem avotiem atskan dažādas ziņas, taču Augusta vidū vajadzētu sākties darbam manā Prosas karaļa vidusskolā. Šogad būs divtik bērnu tas nozīmē arī divtik darba, taču darba nebīstos, vismaz ja strādāšu tad arī algu maksās, ne tā kā pa vasaru, kad pašam bij jāmeklē haltūras un tad nu ar tur tādi brīnumi vien bija. Vislabākā ziņa būs Augustā gaidāms Latviešu kontingenta palielinājums necilajā Jishanas miestiņā... tas būs nikni! Pieplusojot vel ex kursa biedrenes darba uzsākšanu netālajā Henanas provincē, drīz jau te būs gluži kā Latvijā. :)
Joprojām cītīgi turpinu praktizēt Tai ji. Ir uzradušiem pārios labi draugi, pislētā, varu vien minēt, ka frizētavā attiecīgajā, varu jebkurā laikā iet un man izmazgā matus, pa velti protams, ja būtu nepieciešama griešana arī tā nebūtu problēma taču es pagaidām atturos saīsināt savus matus. Pagasta valdes kafejnīcā varu ieturēties bezmaksas, taču tur pā retam sanāk iegriezties, nav jua tā ka pašam nebūtu pa ko paēst, tāpēc necenšos visu ņemt ko piedāvā pa velti. Esmu piesēdies nedaudz pie valodas mācīšanās... beidzot!, lai gan ar cerībām gaidu ziemu, tas vajadzētu aiziet valodai tā pa īsto.
Daudz sekoju līdzi sportam, tas tāds ieradums un, kaut kas mistisks savā ziņā, kas mani trijos naktī tur augšā, acis nemirkšķinot, vērojot, kā mainās cipariņi, vai online translācijā aprakstās notiekošais otrā pasaules malā. Tas šķiet iedzimts, un man patīk.
Ja rodas jaunas vēlmes, vajadzības, turpinu izdaiļot savu sienu, krītiņi vel daudz un dikti, taka spēj vien rakstīt. Un piepildās, vairums no rakstītā jau ir materializējies reālajā dzīvē, vai pilnā sparā rit procesā. Tas priecē.
Bija plāns ķīniešu flautu iemācīties taču šā brīža finansiālās neskaidrības rezultātā nolemts to atlikt uz nenoteiktu laiku.
Esmu pārbīdījis mēbeles istabā, pašam ļoti patīk, brauciet apskatīties!
Nesen uzmanības centrā bij POzitīvus festivāls, un lai arī neklātienē tomēr caur swh viļņiem klausījos kā Salacgrīvā visi balējas, patika, būšu arī Es nākamgad :)
Jauns mācību gads, divreiz vairāk skolēnu, ti daudz jauni skolotāji, priecē ka daži no viņiem ir ar labām angļu valodas prasmē, pārsvarā visi tīko no universitātes (23 - 24 g.) un pats labākais ir, kad viņi atšķirībā no vairuma pērnā gada skolotājiem nebaidās ar mani runāt.. Taka uzradušies pāris jauni draudziņi un draudzenes. Nedaudz sāk gan kaitināt viņu taka bezmaz vai mana pārspīlētā apbrīnošana, jo katrs mans teikums tiek pavadīts ar WOW, You're so cool. Sākumā jau nikni liekas taču pēc pirmās pusstundas sāk tā besīt, ka var teikt bez maz vai jebko un vienalga būsi krutais.
Nesen izsauca mani uz direktora kabinetu.. :D nu uzzvanij lai atnāku, kā izrādās skolas direktors tik nesen uzzinājis ka es esmu no Latvijas, ne no Amerikas, kā es tiku melojis pirmajā tikšanās reizē. Biju nedaudz pārsteigts, jo nebiju slēpis savu identitāti kopš tās reizes nevienam. Taču paskaidroju ka kompānijas uzstādījums bija melot lai darbu dabūtu, tamdēļ tiku teicis nepatiesību. Direktors gan priecīgs viss normāli, un tad nācās biki pastāstīt par Latviju vairāk.
Ir jauns puķīt's uz palodzes vārdā Lilita. Margarita jau ar 100 bērniem apaugusi, nezinu ko īsti darīt, mosh kāds puķkopis var palīdzēt ar padomu.. GUrķēni atkopušien no sausuma un viss smuki zaļo!
ok jāiet uz rīta čuču, šodien ja kas bij izdevies labs trenniņš un Jane ar mocīti mani līdz skolai atvizināja, Turās!

Nav komentāru: