sestdiena, 2010. gada 20. februāris

Esmu atpakaļ ierindā!

Sveiki visi labie ļaudis.

Labs laiciņs pagājis kopš še publicēju kādu ziņu no savas puses. Lūk ir atradies labs veids kā apiet visas blokādes un nu ar apņēmību še rakstīt regulāri esmu klāt.

Tātad viss kas noticis, taccu pamatā nekas nav mainijies, Joprojām strādāju, dzīvoju un bāzējos savā Jiwang vidusskolā. Šobrīd rit mans atvaļinājums, brīvlaiks, kas turpināsies līdz Martam. Lieki piebilst ka pēdejā laikā mani ir pilnībā paralizējusi olimpiāde, kura liek negulēt, skatīties, sekot līzdi un fanot.. tas ir tas, kas man patīk un ir spēcīgi.

Tas ka tagad esmu tā nedauzd sēnīgi pa savu dzīvoklīti ir tikai normāli arī bez Vankuveras palīdzības, jo pirms nedēļas atgriezos no super piedzīvojumu ceļojuma, kad trīs nedēļas ar stopiem, telti, izmantojot Coučsurfing un pieredzot superīgākās pieredzedzes izceļojos lejup līdz Hainan salai, tur rinķī apkārt un atpakaļ uz Jišanu. Ir daudz smukas bildes, pagaidām gan vel tikai draugos..
gaidāms arī video un apraksts..

sagaidīts arī jaunais gads(ķīniešu).

Anda ir prom Latvijā, Toms - Baoji, es plānoju par mājupceļu vasarā.. (stopēt caur Krievzemi?)... redzēs kā būs :)

Visi turās! Lai būtu pozitīvi!

Ar cieņu,
Uģis

Nav komentāru: