svētdiena, 2010. gada 21. februāris

Par un pa to kas notiek.

11 mēneši ar astīti nu jau te Ķīnā un vel plānā četri.

Varu lepni paziņot, ka vakar pats uztaisīju nūdeles mājas apstākļos, tā neko, reāli tik milti un ūdens.. un sanāca perfekti! :)
Redz, atzīmējot ķīniešu jauno gadu ciemojos savas asistentes mītnē Yunčengā, kur tiku apmācīts ķīniešu kulinārijas gudrībās.. tagad pats varu taisīt nūdeles, paelmeņus un sautētos pelmeņus jebšu 'Baozi', kā ķīnā saka.. ir doma šovakar izmēģināt..

Pēdejā laikā kopumā esmu sācis vairāk pats gatavot, tas gan varbūt dēļ skolas ēdnīcas nēsamību brīvlaika laikā, taču vai nav vienalga kamdēļ, galvanais ka rezultāts labs, un man prāts priecīgs..
Prāts priecīgs arī dēļ patīkamā pārsteiguma, kad atgriežoties no Hainantripa savā dzīvoklītī atradu Džeinas elektromopēdu ar visām atslēgām..(lieta tāda, ka biju viņai atstājis atslēgas, lai aplej manus telpaugus) tad nu tagad katru dienu vizinos uz pilsētu.. ar svaigi uzlādēts, šis braucamais spēj sasniegt pat 45 km/h ātrumu. Un tā kā man nekad iepriekš nekas tamlīdzīgs nav bijis, esmu pārlaimīgs, braukājoties.

Martā atsākšu ņindzas, šoreiz pa nopietno, jo līdz Jūnijam, gribas ko apgūt. Līdzīgi esmu vairāk pievērsies arī valodas apgūšanai, jo laiks skrien nemanot, un 4 mēneši nav tāds nieks vien būs, kad attapšos prombraucot..

Šobrīd gan visas citas lietas tiek pakārtotas Olimpiadei.. miegs neregulārs, bet ir nikni.. diemžēl mans TV atsakās rādīt, tad nu turos vien pie datora.. ir pārdomas par to kā iet mūsējism, par to varbūt pēcāk..,


Nav komentāru: