piektdiena, 2009. gada 27. marts

Ķīna, pirmā nedēļa skolotāja amatā..

Tad nu tā esmu nostrādājis pirmo nedēļu kā skolotājs. Nav tik traki, nedaudz gan piegriežās ka 18 reizes jāvada viena un tā pati stunda, taču nekas pārāk sarežģīts. Ar zagtiem krītiņiem esmu izdaiļojis istabas, zilganās sienas, pašam jau patīk, ķīniešu skolotāja gan sākumā kaut ko uzbrauca, taču paskaidroju, ka man te gadu būs jādzīvo tad nu pats varu izdaiļot savu istabu. Esmu ar otro piegājienu izņēmis visas šuves un uz pieres vien neliela rēta palikusi, iegādāta arī matu suka un varu kārtīgi izķemmēties. labā ziņa ka tualetē ir nomainīta spuldzīte un varu gaismā mazgāties, taču pods vel nefunkcionē, tad nu izmantoju komunālās laieriecības, nav jau tur tāda ekstra kā sežampods taču var paciest. Esmu iemācijies apieties ar antīko veļas mašīnu, pat izmazgājis drēbes. Ēdu pārsvarā skolas ēstuvē, izvēle diezgan liela, katru dienu kautko jaunu paprovēju, iegaršojušies tādi pončikveidīgie ar zapti vidū, cena ~ 4 santīmi, tad nu ēdu vairumā. Šodien beidzot ieguvu ūdens balonu, nu tipa venden, savā isatbā, nedaudz gan bija jāsamaksā un tagad līdz algai vispār taupības režīms, taču izvilkšu, ir vel viena bundžiņa šprotes, taka viss kārtībā. Ir iemēģināti vairāku veidu aliņi, garša pārsvarā kā carlsberg, taču ui ku lēti piemēram veikalā alus 0,618 ml pudele maksā 1.80 yuaņus tas mūsu naudā ir ~14 santīmi. nu ta jā ja grib var lēti alu atdzerties.. :) bet nu es tā mierīgi, miegam. jau nedēļu dzīvoju bez modinātāja, un gods godam, neesmu vel ne reizi aizgulējies, kaut arī jāceļas ap pusastoņiem. Skatos filmas un cctv5( ķīniešu sporta kanāls). vakar uzgāju ka man istabai no atslēgas nekāda jēga nav, jo aizslēgtas durvis var atvērt ar jebkuru stingrāku papīra loksni ieslidinot to gar durvīm slēdzenes pusē mēlīte pabīdās un iekšā esmu. es ceru, ka ķīnieši to nezin.. nu jā tā nu man te iet. viendien bij skaidrāks saskatīju kalnus netālu, tad nu doma brīvā laikā aizlaist padzīvoties pa kalniem. Veiksmi.. Uģis

Nav komentāru: