otrdiena, 2009. gada 31. marts

Karte, Buda, klinģeris..

Tā neko tērēju brīvos laiku, esmu ieguvis Ķīnas bankas karti, kas gan bankomātos nestrādā, jāiet uz banku katru reizi, bet nu vismaz zinu ka algu maksās. :) Šorīt sakopēju pasi un tagad tiks kārtota man vīza jauna, jauki. Plānā bij doties līdz kalniem, taču šodien smogs vairumā un nedaudz pabraucis ar riteni sapratu ka došos citureiz. Paveicās, ceļā atradu templi tādu nikno ķīniešu templi ar 20m Budas(man liekas, ka bij Buda) statuju. Personīgi gudrā ķīnieša pavadībā, gongam skanot veicu nelielu rituālu, klanoties un iededzinot vīraku šis iespaidīgās būves svētvietā. Baseina meklējumi pagaidām nesekmīgi, un iespējams ka vispār šai pilsētā nav, bet vel pameklēšu. Esmu arī izbraukājis visu pilsētu, kas izrādās ir ļoti maza tikai 28k iedzīvotāju, manis minētie 300k bij kopā ar visu pagastu, vai kā to varētu nosaukt. Ir informācija par vēl vienu ārzemju skolotāju, onkulis gados no Spānijas, kas strādājot pamatskolā. Ir doma satikt. Njā, nedaudz ir cietis mans ritentiš, es kā jau cilvēks ar plašu sirdi neatteicu zīmēšanas skolotājam atvest šo no pilsētas uz bagāžnieka. Un laikam bijām pārāk smagi, tagad pakaļējais rats kliņģerī, taču viss būs ok, nopirkšu tik plaķenes rīt un sačīnīšu. Tūrās! :)

Nav komentāru: