piektdiena, 2009. gada 3. aprīlis

Vēl vairāk brīdienas?

huh, nedēļa jau pavadīta brīvsolī. Solis gan no maniem apartamentiem neko tālu nav gājis, it sevišķi pēdējās dienās, kad laiks sabojājies, taču ir savi plusi esmu atsācis kārtot TESOL kursus un iet uz priekšu ar'. Vakar tika uzzināta neoficiāla informācija par varbūtību ka man nekas nebūs jādara arī nākamnedēļ, jo kā izrādās skolnieku eksāmenu nedēļa iespējams ievilksies. Kas ta man nākamnedēļ sola siltāku laiku un 5dien būtu jābūt algai, man nekas nav pretī atpūsties. Nedaudz jau sāk aizdomīga likties ķīniešu nelikšanās ne zinis par manu aizdambējušos podu, mana kolēģe skolotāja ar aizbraukusi kur nebūt, taka pagaidām vel esmu spiests sadzīvot ar pāris sadzīviskām problēmām. Laikam sadrūmojoties aukstums dzīvoklītī izpaužas pilnā mērā, tomēr es jau ar neesmu muļķis galīgs un izmazgātās vilnas zeķītes ar skoču salīmētas ap karsto ķīniešu venden aparātu žūst uz nebēdu. :) Vakar noskatījos filmu Once, uijj ku laba, iesaku. Uzjundīja manī nedaudz apputējušās domas par ģitāras iegādi te Ķīnā. Redzēs kā būs. Tiku aicināts šodien uz Siānu braukt kopā ar skolotājiem ekskursijā, taču zinot savu finansiālo stāvokli laipni atteicos. Diemžēl piepildījušās sliktās prognozes par baseina nesamību Jišanā.. vasarā esot āra baseini taču ūdens dzidrums klavitāte zem katras kritikas, nu redzēs līdz vasarai vel laiks..
Gaidot algu ir jau daudz labas idejas, kā uzčinīt savu istabu, nevaru i sagaidīt ka varēšu kerties pie darba. Plānā arī stādīt Latvijas tomātus un gurķus un ciedru stādus palodžpodiņos. taka darīt ir un būs ko.
Televizors ir kļuvis labs draugs, ne tā ka kvantitātē, bet kvalitātē gan, katru dienu kādu sporta pērli var atrast tad nu esmu paspējis NBA saskatīties un futbols, jā sen nebija Brazīlijas izlase redzēta tiešraidē, un nav ko piebilst spēlē viņi skaisti, priekš manis daudz vairāk iedvesmo kā teātris vai opera. Super izrāde vienkārši :) Prieks, protams par Latvijas divām nesenajām uzvarām pār Luksemburgu, žēl gan ka man nebija iespējas redzēt spēles, cerams, ka Pasaules čempim hokejā, varēšu sekot līdzi tiešraidēs.
Veiksmi :)

2 komentāri:

Edvīns teica...

izmazgātās vilnas zeķītes ar skoču salīmētas ap karsto ķīniešu venden aparātu žūst uz nebēdu. :)

asprātīgi,super, būs jāiesaka mums te žurnālā Praktiskais Latvietis !!!

Anda teica...

ritīg, ir jau arī praktisks Latvietis!!! :D