pirmdiena, 2009. gada 11. maijs

2. alga

Labrīt, tikko kā esmu atnācis mājās no ik rīta treniņa pilsētā.. vakar bij alga, ņemot vērā manu nepilno strādāšanu pagāšmēnesī algas apmērs atkal nav tas lielākais taču ģitārai sanāks. Vispār pēdējo nedēļu izdzīvoju ar 34 yuaņiem, ti. ~ 2.60 Ls. ja vel atskaita taksi, aliņu tad pa Lats piecdesmit nodzīvoju 6a pus dienas :) Beigās gan bija tā ka rīsi ar tomātiem divreiz dienā taču izturēju godam. Rīt plānā doties uz Yunchengu iegādāt jauko mūzikas instrumentu. Bija parādījies variants pilsētā strādāt pa skolotāju arī brīvdienās, taču labi vien ir ka tas pajuka jo ir plāni paceļot. Šonedēļ 5diena brīva, tad nu 4dien pēcpusdienā domāju doties Yunchengas virzienā, iepirkt telti, guļammaisu un tad kādu 200 km tālāk Henan provincē ir doma apskatīt Šaoliņu klosteri. Būs silts un sauss laiks :) Katru rītu ceļos 6os dodos 3 km uz pilsētas centrālo parku praktizēt Taijiquan. Ir savs personīgais sensejs - Wang laoshi. Ir gan valodu barjera un viņš mēdz rādīt paņēmienus uz manas ādas taču jautrs vīrs, izskatās uz 65 gadiem.. īsti nezinu, bet katrā ziņā viņš i kudi lokanāks pa mani... pagaidām. Internetā esmu sakontaktējies ar meiču no Vācijas kas strādā Yunchengā, viņa pazīstot arī spāņu skolotāju Jishanā, taka nu man ir arī šī kunga kontakti. Taka lēnā garā rodas arī ārzemnieku draugu loks. Margarita aug griezdamās, drīz būs vienos ziedos, arī gurķi aug pa stundām. Esmu iegādājis basketbola bumbu, lai Matildei nav garlaicīgi un kad nelīs droška iešu pamētāt ar. Ā! man beidzot ir ejošs pods!! Nu nejau tā ka staigā apkārt.. nu funkcionējošs. :) Tāds labs ieteikums nekad nemetiet ziepes podā, kaut vai netīšām, tas var aizdambēt podu mēneša garumā..
Turās!

Nav komentāru: