pirmdiena, 2009. gada 11. maijs

Šoferi?

..izraksti no CSN paskaidrojumiem
- Rokas un kājas pēc negadījuma man ir veselas, bet saprast gan es neko nesaprotu.
- Es zināju, ka mana sieva neprot braukt. Viņai pat nav tiesību. Es viņai to aizrādīju, bet viņa vienalga neatdeva man stūri.
- Un es lūgtu ievērot, ka laika posmā starp tagadējo un iepriekšējo pārkāpumu es savu auto esmu vadījis bez jebkādām problēmām.
- ... tad no trotuāra iznira cilvēks un, tā arī neko neuzsācis, panira zem mana auto.
- Man nācās aizpildīt tik daudz formulāru, ka, nudien, būtu bijis labāk, ja mans vīrs būtu palicis dzīvs.
- Es uzbraucu kādam vīrietim. Viņš savu vainu atzina, jo ar viņu tā reiz jau bija gadījies.
- Mājupceļā es gluži negaidot iebraucu svešā pagalmā un iedrāzos kokā, kas man tur neaug.
- Kad es piebraucu pie krustojuma, uzradās žogs, lai pasliktinātu man redzamību...
- Tā kā manu radinieku tuvumā nebija, es nezinu, kas nozaga manu maku.
- Iebraucot pilsētā, gan labajā, gan kreisajā pusē pēkšņi uzradās milzīgs daudzums ar automobiļiem. Es zaudēju orientāciju, un tad man ieskrēja gan priekšā, gan pakaļā.
- Kājāmgājējs acīmredzot pats nezināja, kurp viņš iet - tādā, lūk, veidā es šim uzbraucu virsū.
- Pēc apvedceļa pastkaste negaidot izrādījās ceļa otrā pusē, tur es ietriecos un ar divām citām "noparkoties" gribošām automašīnām nobraucu no uzbēruma. Tad es arī, par nožēlu, zaudēju kontroli pār automašīnu...
- Eksperti šausmīgi sadusmojās, kad ieraudzīja manu priekšpusi...
- ... mans dēls uzbrauca tai sievietei. Patiesībā nemaz neuzbrauca. Viņš vienkārši brauca tai garām, bet gaisa plūsma viņu parāva zem auto.
- Kad spiedu uz bremzēm, to tur nemaz nebija.
- Bet pēc tā, kad mēs ar velosipēdu atsitāmies pret to automašīnu, es nekādu atbildību nevaru uzņemties - velosipēds tālāk aizbrauca viens pats...

Nav komentāru: