svētdiena, 2009. gada 26. aprīlis

Dzimšanas diena, hokejs un es žūrijā..

Nu esmu sasniedzis acīti, jeb pirms trim dienām kļuvu 21 gadus jauns. Pašam patīkami, ka šajos gados tik daudz, kas ir pieredzēts un apziņa, ka tik daudz laika vel priekšā, lai ceļotu, redzētu, sajustu, saprastu, radītu un dzīvotu! Īsāk sakot superīga dzīve! Jubileju gan nekā diži nesvētīju. Pa dienu iečekoju JiWang, jeb prosas karaļa, templi manas Jishanas centrā. Jā esmu izštukojis ka strādāju Prosas kalna ciemā, Prosas karaļa vidusskolā.
Pats uzdāvināju sev ķīniešu mobilo, pavisam parasts, nopirku pa 169 yuaņiem ti Ls 13.25. Ir ķīniešu mumurs.. 008615535957410. No Latvijas gan dārgi noteikti, tapēc, ja gribat parunāt, lietojiet skype(var pa taisno no bloga man piezvanīt(skatīt sānjoslā)). Vel sevi apdāvināju ar bļodu, katliņu un vel dažiem saimniecības sīkumiem. Ciemiņi nebija plānoti, tapēc vakarā mani super pārsteidza Lielais Okeāns ar savu draugu atnesdami milzu torti, ar svecītēm, dāvanā veiksmes burku un dziedāja puikas man "happy birthday". mans šokā, taču priecīgs. Iekodām kūku, un tad jau bija jāskrien šiem gulēt uz kojām paliku ar lielo kūku viens pats.. vel tagad biki leduskapī palikusi :)
Paldies visiem, kas sveica, ļoti liels paldies tiem, kas paguvuši arī mani apdāvināt. :)
Tik tālu par dzimšanas dienu, taču nu ir sācies HOKEJS! Ar nepacietību gaidīju, un paldies Dievam internets nodrošina man tiešraides vērošanas iespējas. Protams godā tiek celts Latvijas krekls un tad nu šad tad nākas kādam skaidrot, kas ir Ledus hokejs, te viņi tādu nezin.. traki. Kopumā man milzu prieks par hokeju... ir ar ko aizpildīt brīvo laiku, un esmu 100% drošs ka esot Latvijā es tik daudz hokeju skatīties nevarētu, jo darbā būtu jābūt, taka labi vien i ka esmu Ķīnā :)
Nedaudz žēl mūsējo zaudējusm vakarnakts spēlē, taču spēlējām pietiekoši labi un es paredzi šogad ceturtdaļfinālu. Lai peipildās!
Tad nu vel vakar skolā notika angļu valodas runāšanas konkurss. Es biju žūrijas komisijā. Vienīgais no žūrijas ar atļauju uzdot jautājumus skolniekiem. īstenībā jau forša sajūta, kā būtu American Idol, kur sēdi, skaties smaidi un tad vērtē. Pašiem ķīniešiem gan uzstāšanās kultūra nepārāk, lai gan cik nopratu bērni pirmo reizi angliski uzstājas tad nu satraukums varētu būt, pluss vel masveidīgais kautrīgums, kas izpaužas 98% no maniem skolniekiem lika par savi manīt. Taču biju pārsteigts par skolotāju attieksmi, piemēram pusotra metra attālumā no skolnieka klausoties viņa uzstāšanos var mierīgi pļāpāt pa telefonu... man tas likās visnotaļ nejauki.. bet nu konkurss kā konkurss, tika noticis, ir tagad noskaidrojušies 12 finālisti, kuri citā reizē cīnīsies par uzvaru!
Esmu nopircis superīgu mikrafonu, lētas garas baltkedas, vel varāk audumtapetes, kuras jau daiļo manu istabu, un ir pievīlēta rezerves atslēga, kura jau reiz ir noderējusi :)

Bildes.. Šeit

2 komentāri:

Edvīns teica...

Sirsnīgi sveicieni no Latvijas sasniedzot 21. gada virsotni !!! Tikai uz priekšu, uz augšu !!! Ceļš tāls...Apmēram vēl pēc 20 gadiem varēsi paskatīties no augšas un pateikt, ka puse pasaules pie kājām, otra- vēl iekarojama...

Uģis teica...

Paldies par sveicienu!
Tikai uz priekšu!
Un, pēc divdesmit gadiem uzbraukšu kosmosā lai redzētu lejā pusi pasaules.. :)