otrdiena, 2009. gada 21. aprīlis

Super!

Ļoti labi jaunumi.. mans darba plāns tiek uz pusi atvieglināts tādējādi 18 stundas, kuras man bija jānovada vienas nedēļas laikā ir izstieptas pa divām nedēļām.. un tad nu reizēm ir tik viena stunda dienā '',) plus katra otrā piektdiena brīva!! šorīt agrais cēlien sešos, jo devos uz Yunchengu fotografēties jaunai vīzai, vis veikli un uz pēcpusdienas stundām biju atpakaļ.. taču nebija mana co-skolotāja.. Novadiju stundu viens. Tik reāli, varētu vislaik viens vaīt, tāda jautrība, var kauto pamuļķoties un skolēniem ar lielāks prieks, ka rūgušpods nevaktē visu vislaik.. nlab nav jau tik traki ar viņu.. taču bez viņas bij varen jauki :) un jā.... ir izdīguši mani Latvija gurķi, tomāti, pagaidām trīs, gaidu varbūt vel kāds būs.. :) Rīt svināmā diena! Turās! :)

PS - Yunchengā no kompānijas darbones saņēmu solijumu, ka mans pods tiks salabots steidzamības kārtā, jo izteicos, ka jau mēnesi nefunkcionā Orbis.

un istabā man ir ģitāra(bildē), Yunchengā noskatiju līdzīgu kā man Latvijā bija pa 280 yuaņiem ti 22.50 Ls, taka vainu šomēnes, taču visticamākais ka no nākamās algas man būs īsta :)

Nav komentāru: