pirmdiena, 2009. gada 20. aprīlis

Gaidu dāvanas!

Ir! Beidzot, pēc div'arpus nedēļu gaidīšanas, saņemta vēstule no Latvijas, taka droši izplatu savu pasta adresi, un ņemot vēra, ka nāk jubileja, gaidu šprotes, Bauskas alu, jauno Mistēriju un citus labumus.. Ir arī beidzot sācies darbs man, vismaz ir ko darīt, mācu par to kā aizsargāt vidi, utml.. Saprašana gan nav pārāk liela no studentu puses, taču, to man skola nokomandēja mācīt.. Esmu uzzinājis, ka ģitāra te maksājot 100 yuaņus (7.5 Ls) neticas gan, taču jau trīs cilvēki tā apgalvojuši. Būšu pilsētā, noskaidrošu. Būtu jau jauki, ja tā, 100% nopirktu, kaut rīt. Ir vel kāda šāde, asais ēdiens ir izmācījis manas garšas kārpiņas, un tagad man vārīti kartupeļi ar sāli ir daudz pa pliekanu, prasās asumiņu.. nezinu, kas būs, kad tikšu atpakaļ Latvijā, moš' pat vasabi ēdīšu.. tas tā. Vel esmu uzgājis lētu ceļmalas ēstuvi pie skolas, tas noder, lai brīvdienās nav uz pilsētu jāvelkas, ja sagribas ēst negatavojot :)

2 komentāri:

Anonīms teica...

Vai jāraksta arī tas, kas ir uzdrukāts ar tiem dīvainajiem veidojumiem man nesaprotamā valodā? :D

Uģis teica...

ietecams izprintēt šo bildi un uzlīmēt uz aploksnes. ja raksta ar roku, tad vajag arī ķīnzīmes ar ķēpāt..:P