sestdiena, 2011. gada 22. janvāris

10. diena no ...Lejup līdz tropiem, ar telti un stopiem.. jebšu Hainantrips

31.01

Video

Pamodies ap deviņiem Ričarda gaišajā istabā plānoju šodienas ceļu. Esmu izlēmis doties lejup gar salas austrumkrastu. Siltākās drēbes salicis glītā kaudzītē, tās atstāšu še pie Ričarda, jo lejāk būs vel karstāks un atpakaļ jebkurā gadijumā jābrauc caur Haikou.

Diezko gan nesteidzos un dodos pilsētā vien ap 11:00. Ceļš skaids, ar pirmo autobusu līdz austrumbāņa sākumam. Atšķirībā no pārejās Ķīnas, šeit Hainan salā autobāņi ir bezmaksas, tamdēļ izpaliek jautājumi, vai maksas punktā neko nevaicās, taču nav arī konkrēta vieta kur sākas bānis, kas apgrūtina stopēšanas vietas izvēli.

Jautrā garā iepircis superērtas iešļūcenes, somu un gardumus dodos ceļā.. mmm silts gaiss, palmas, kur vien skaties un dziedošs garstāvoklis..:)

Video

Arī attiecīgi stopējas un drīz vien esmu pie __ km attālās Qionghai pilsētas. Šeit mītošais cs hosts diemžēl nav uz vietas.. Taču sazināta meiča leāk esošajā Wanningas pilsētelē. Tur domāju būt rīt, kur mani jau gaidīs gulta. J

Video

Diži skriet negribas un pamielojies ar mazajiem baozi, arī aliņu, izlemju doties uz netālo piekrastes kūrortpilsētu Boao. Pastaiga, īsais stopējien un esmu pie Dienvidķīras jūras pludmalē. Super sajūtas. Viļņu šļakatas, basas kājas smiltīs un mans sveiciens jūrai.

Video1 Video2

Vieta apbur. Netālu gan nedaudz būvējas un šķiet top piekrastes kūrortu komlekss. Šobrīd par to gan liecina vien plakāti un gulšņājošie strādnieki. Nolemju doties peldē.. Atstājis somu draudzīgajā policijas iecirknī metos viļņos.. Tīīk silts!! Šķiet nemanot pagāja kāda stunda. Arī es nedaudz pagāju gar krastu, atstāju smilšu vēsti pasaulei un no laiks domāt vakariņu virzienā..

Naetālajā pilsētas ēstuvē iepērku līdzņemšanai kartupeļus, oltomātus, gaļu un neiztrūktošo vakara aliņu. Atrodu smuko vietu pludmalē un atsēžos vakariņu brīzē.. garšo perfekti, lai arī šķiet te ierodoties 2000 km un jūras šalkās klausoties garšotu labi jebkurš paēdiens.. J

Video

Pildītais puncis vedina uz telts vietas meklēšanai. Nedaudz novērtējis paisuma iespējas uzceļos tālāk smiltīs. Izklāju guļammaisu un varos vakara debesīs. Te ierodas drudzīgie 4 ķīniešu studentu, kuri ar riteņiem brauc no Changsha. Nu jau manai glītajai teltij blakus slejas divas līdzīgas guļammītnes. Kopā jautrāk, viegli pačatojam.. atsakos gan no aicinājuma doties pilsētā iedzert, jo šķiet esmu nopelnijis iespēju izbaudīt jūras vakara dabu, tās skaņas un enerģijas.

Palicis viens veros arvien košāk mirdzošjās zvaigznēs.. runāju, radu savu ‘rītdienu’. Sagaidu milzīgāko mēnesi ko jebkad esmu redzējis.. Oranžais nakts spīdeklis apbur.. esmu kautkur nereāli tālu, viens, brīvs un tomēr esmu tepat uz zemes, kur visi pārejie Ķīnā, Latvijā.. Nopriecājos un ierausies teltī dodos nakts dusā..

Video

Rīt jau Februāris!.

Nav komentāru: