pirmdiena, 2011. gada 24. janvāris

12. diena no ...Lejup līdz tropiem, ar telti un stopiem.. jebšu Hainantrips

2.02

Ņemot vērā vakardienas vēlo miegu, mostos netipiski agri.. nedaudz pirms 8:00.. Daudz neprātojot dodos rīta rosmē, pamētāt bumbu netālajā basketbola laukumā.. Laikam ceļojums pieradinājis būt možam agrumā..

Rīta pastaigā pa pilsētu rodas perfekta ideja. Ņemt telti un doties atpakaļ uz vakardien apciemoto pludmali padzīvot pāris dienas dabā vienam. Šāda veida iespējamās izklaides šķiet mani ved ceļojumos..

Lēnā garā mostas arī pārejie mājnieki.. visiem jautras atmiņas no iepriekšējā vakara atpūtas, ir pa ko pasmieties. J

Mana jaunizceptā ideja gan tiek uzņemta ar acīmredzamu neizpratni.. Es varot droši te mājā dzīvot par neko neuztraucoties un vienam pludmalē esot ļoti bīstami.. Ja godīgi pat neizdomājos par šādiem argumentiem, biju pamatīgi saplānojis savu ideju un palūdzu vienīgais, lai aizved mani līdz īstajai vietai.

Visus pārliecinājis, šo ideju kā labu esam dodos uz veikalu iepirkt paiku.. kartupeļi, desiņas, mango, mandarīni, ūdens, alus, cepumi, riekstiņi, vēl pāris sīkumi un esmu gandrīz gatavs ceļam..

Video

Xiumina šodien dodas uz Haikou, lai kārtotu angļu valodas testu, tamdēļ uz salu došos pēcpusdienā, kad būs sagaidīta mašīna mājās. Līdz tam atļaujos iegrimt diendusā..

Forši ka te manai gultai ir apkārt kā sieta telts, lai uzmācīgie odi netiek klāt.. tā forši un sev pierasti, ejot gulēt aizvilkt reiferi.. :)

Mostos uz vēlajām pusdienām.. Kā šai pusē pieņemts, galdā jūras ēdiens, kas man kā peikrastes bērnam pat ļoti labi iet pie sirds.. Paēdam un nu varu tikt aizvests uz jūrmalu. Brauc līdzi Brālēns, mamma un brāčka.. Xiumina kā jau minēju atrodas Haikou un atpakaļ būs vien rītā.

Pludmalē tiekam reizē ar krēslu.. un telti, līča tālākajā dienvidu nostūrī, ceļu jau piķa melnā tumsā. Viss gan ierasti veikli un nu varu atvadīties no sabiedrības uz kādu laiciņu..

Palicis viens, veros jau zināmajās zvaigznēs.. Te nu Es atkal esmu, atkal stāstu, un klausoties domāju par apkārt esošo. Sakritību virknes, kas mani ir atvedušas Ķīnā, šai ceļojumā, Te pludmalē nebeidz pārsteigt un rada arvien jaunas rindas manā dzīves sapratnes dzejolī.

Mēness apbrīns, jūras šalkoņa fonā un Uģa pludmales miegs.. :)

Nav komentāru: