sestdiena, 2010. gada 20. marts

8. diena no ...Lejup līdz tropiem, ar telti un stopiem.. jebšu Hainantrips

29.10

Mostos ierasti agri un esmu ierasti možš. Uz 8ņiem sarunāts doties brokastīs. Arī telts kā gandrīz sausa. Izstabā tik daudz vietas, ka gribot negribot pavingroju. Rīta duša, bārdas apkope un neilgi pirms astoņiem foajē jau sastopu Dou kunga padotos, lai dotos uz brokastu vietu.

Restorāns pēc visiem priekšrakstiem ar smaidīgiem un jautriem oficiantiem. Kompānijā esam 8 ļaudis un izbaudam visas ķīniešu brokastu labumus.. vārīta ola, eļā vārītā maize, un melno rīsu putra, kas vel ir ok un tad arī vistu kājas, ar nagiem, cūku sirdis un dažādas nenosakāmas izcelsmes produkti..

Kopumā viss gardi, taču es pēc dabas nemēdzu daudz ēst rīta agrumā un ātri vien esmu chi bao le (pieēdies). Brokastis, kā jau katra kolektīva ēšana Ķīnā ieilga apmēram uz stundu ar gudrām runām.

Runās izkristalizējās galvanās rīta atziņas, ka man ir ļoti skaists deguns, un būšot glīti bērni. Nu atziņa nav slikta, lai tā būtu. Jākaļ kamēr karsts un tika mēģināts arī man piemeklēt sievu no oficiantu pulka.. J šoreiz gan nekā, lai arī bija jautri.

Pēc brokastīm, prasos dienas plānus un iespējamo manu nogādi līdz bānim. Mani uzklausa taču pa pilnu neņem.. Sak’ Neuztraucies, nāc līdz, viss būs kārtībā.

Līdz šim bijis vien pozitīvi, tad nu turpinu dzīvoties labajā kompānijā.

Pēc neilgas līkumošanas caur pilsētas ielām esam nonākuši senlietu lielveikalā, daudzas mazas anmtikavriātu bodītes ar neskaitāmiem grebumiem, kalumiem, gleznām un citiem brīnumiem. Ir ko apskatīt. Diemžēl fotokameru esmu atstājis somā un viss prieciņš tiek vien man pašam.

Interesanti, ka kopā ar visām budisma dievu statujām lepni gozējas arī Mao dažādākajās variācijās. Gluži, kā viens no dieviem, un tā arī daudzi te to uztver :)

Tieku apdāvināts ar nefrīta karekli. Pēc Dou teiktā nefrīts Ķīnā savulaik bijis, kā dimants rietumpasaulē. Jūtos svarīgs un ciedram uz krūtīm nu pievienojas arī zaļganais nefrīta ripulīt’s. Arī grāmata par taijiquan nu manā somā.

Pats sev labais vīrs iepērk vismaz divdesmit milzīgus mākslas un senlietu katalogus nu tāda kaudzīte nepajokam. Satikuši vienu no vakara statuju vērtētājiem/ekspertiem apciemojam Dou dzīvokli, lai nobāzētu iepirkumus.

Viņš tiešām kolekcionē senlietas pa nopietnam. Viss dzīvoklis ir piepildīts ar dažnedāžāko laiku ķīnieši relekvijām. Senākie keramikas izstrādājumi datējami ar laiku pirms mūsu ēras. Jūtās seni..

Laiks rit nemanot un esmu šai pusē arī pusdiesnlaikā, kad norunātas pusdienas ar vakardienas viltigajiem tirgoņiem.

Restorānā ieradies gan tikai mazais smaidiņš-piekritējs. Ļoti patika attieksme pret viesi no Dou puses. Ļoti draudzīga, bet ne vārda par statujām. Nejauši runājot ieminās par cenu, bet tēmu neizplešot. Pasaka savu nostāju un neatstāj ne mazāko iespaidu par iespējamo piekāpšanos cenā.

Runa bija apmēram tāda.. „Man šobrīd ir svarīgs viesis, parunāsim citreiz.”..

Svarīgais viesis, gan taisās doties tālāk un kā jau biju noklausījies, uz bāni mani neviens nevedīs. Došos uz autoostu, kur ar Dou kunga gādību, tikšu sēdināts autobusā un Hainan salu.

Pie Dienvidķīnas jūras līča safotogrāfejamies un nu laiks ceļot tālāk.

Video

Pēc skata nelaimīgs no autoostas iznāca Dou, jo neesot autobusi biļetes līdz Sanya. Esot tik līdz lielās Ķīnas galējam dienvidu punktam Haian. Es gan pārliecinu, ka viss ir kārtībā un tikšu tālāk pats un esmu ļoti pateicīgs par visu ko viņš manā labā darījis.

Uz pozitīvas nots un ar laba vēlējumiem atvadamies un akal esmu pats ar sevu un ceļojumu, gaidu autobusu :)

Pus4ros iekārtojos ērtajā autobusā, lai nodotos trīs stundu dienvidķīnas gleznām veroties pa autobusa logu.

Pusceļā mani uzrunā, Adrians, vidusskolas skolnieks, kurš dodas brīvlaikā uz mājām Xuwen pilsētā. Viņš esot mani pamanījis jau autoostā un domājis ka esmu rokeris :) Ar netipiska labu Angļu valodu izrunājam dažnedažādķaās tēmas.. kā izrādās puika pat klausās Within Temptation, Nightwish utml. labas mūzikas.. Uzzinu arī ka šodien visi kuģi uz Haikou ir aizbraukuši un līdz rītam jāpaliek šai pusē vai arī jābrauc ar vilcienu/ lielo kuģi, kas ved vilcienu ap pusnakti.

Video

Izvērtējis plusus un mīnusus piekrītu paciemoties Adriana mājās uz vakariņām Xuwenā.

Izmantoju izdevību nodušoties un iesprukt internetā. Paklausos labo mūziku un vēlāk vakarpusē ar Adriana tēva gādību esmu vilciena stacijā. Drīz jau arī biļete kabatā.. Perfekti! Atvados no jaunajiem paziņām un nosolījies ciemoties, ja esmu vēl reizi šai pusē sēžos gaidīt vilcienu.

Video

2 komentāri:

Anonīms teica...

Labs sakums

Jurz teica...

Šitais te, noskatījos videoblodziņu - abzolūti rullē. :)